LOGISTIEK ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
Ben jij klantgericht en oplossingsgericht ingesteld? Heb je daarnaast affiniteit met logistiek en heb je ervaring in een administratieve functie? Dan ben jij de logistiek administratief medewerker die wij zoeken!
Omschrijving
Als logistiek administratief medewerker ben jij verantwoordelijk voor het vertalen van klantwensen in verkooporders en begeleid jij samen met jouw collega’s het gehele orderproces. Je werkt samen met andere afdelingen binnen de organisatie en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers.
Dit vind je leuk om te doen
-
Bedienen van de telefooncentrale en ontvangen bezoekers;
-
Aannemen en verwerken van bestellingen van klanten;
-
Verwerken van orders;
-
Plannen en aansturen van externe transporteurs;
-
Volgen van bestelpatroon van klanten en afwijkingen constateren en registreren;
-
Zorgen voor een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van benodigde documenten;
-
Verzorgen van interne administratie en facturatie;
-
Oplossen van problemen en verstrekken van informatie over documenten en planning;
-
Bijdragen aan een efficiënte en foutloze administratie.
Je maakt deel uit van het customer support & logistics team, bestaande uit een coördinator en een collega CS&L medewerker. Daarnaast werk je nauw samen met de afdelingen operations en sales.
Hier herken jij jezelf in
Je hebt een aantal jaren ervaring opgedaan in een administratieve baan binnen de logistiek. Met een computer en programma’s zoals: Outlook, Excel en Word kan je goed overweg. Je bent flexibel ingesteld en denkt in oplossingen. Ook durf je als het nodig is jouw mening op een gepaste wijze te geven.
Dit heb je ook in huis
-
32 uur per week beschikbaar;
-
Affiniteit met productie en logistiek en het contact met chauffeurs;
-
Goede kennis van de Nederlandse taal en Engelse taal, Duits of Pools is een pre;
-
Affiniteit met ERP-systeem, bij voorkeur Navision;
-
Geen 9 tot 5 mentaliteit;
-
Stressbestendig en probleemoplossend ingesteld;
-
Teamplayer.
Arbeidsvoorwaarden
De juiste logistiek administratief medewerker wordt een functie met afwisselende werkzaamheden in een open en informele werksfeer geboden. De beloning is marktconform, afhankelijk van leeftijd en ervaring. Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden; o.a.
-
25 vakantiedagen (obv fulltime dienstverband 37 uur per week);
-
Reiskostenvergoeding;
-
Een aanstelling met uitzicht op een vast dienstverband;
-
Goede pensioenregeling;
-
Fietsleaseplan;
-
Opleidingsmogelijkheden;
-
Vers fruit op kantoor.
Dit zijn wij
Onze opdrachtgever is een internationale marktleider en heeft een productielocatie in Horst.
Bedrijfscultuur
Als productiebedrijf vind je hier de cultuur: aanpakken, oplossen en samenwerken. De lijnen zijn kort en de deuren staan altijd open. Je wordt gezien en gehoord, niet alleen als medewerker, maar ook als mens. Daarnaast is er ruimte voor gezamenlijke activiteiten, zoals uitjes met de collega’s, waar jij je collega’s nog beter leert kennen.
Heb je interesse in deze functie of wil je meer weten? We vertellen je graag meer!