MAGAZIJN BEHEERDER LOGISTIEK
Heb jij affiniteit met de bouw en beschik je over een technische achtergrond? Sta jij daarnaast stevig in je schoenen en hou jij ervan om collega’s te ontzorgen op het gebied van materialen en machines? Dan ben jij de Magazijn Beheerder Logistiek die we zoeken!
Omschrijving
Als Magazijn Beheerder Logistiek ben jij verantwoordelijk voor planning, coördinatie en onderhoud van machines en materialen. Jij bent het aanspreekpunt voor collega’s en regelt het reilen en zeilen van het magazijn. Je kent de projecten en weet wat er nodig is om tijdig te kunnen voorzien in materialen en machines.
Dit vind je leuk om te doen
-
Zorgen voor een geordend magazijn;
-
Registrerende inkomende en uitgaande materialen;
-
Keuren van machines en indien nodig uitvoeren van kleine reparaties;
-
Uitvoeren van controles zowel in het magazijn als op projectlocaties;
-
Klaarzetten van materialen en machines;
-
Mede beheren voorraad materialen;
-
Bevorderen van een positieve en samenwerkende werkomgeving.
Het is een zelfstandige functie waarbij je deel uitmaakt van een team van 5 medewerkers. Als Magazijn Beheerder Logistiek rapporteer je aan de Operationeel Directeur.
Hier herken jij jezelf in
Je runt dagdagelijks het magazijn en ondersteund collega’s met alles wat zij nodig hebben. Je bent flexibel ingesteld en denkt in oplossingen. Ook durf je als het nodig is jouw mening op een gepaste wijze te geven.
Dit heb je ook in huis
-
Fulltime beschikbaar (37 uur per week);
-
MBO+ werk- en denkniveau bij voorkeur in een technische richting;
-
Ervaring in een vergelijkbare functie;
-
Technische achtergrond en affiniteit;
-
Organisatorisch sterk;
-
Communicatief en goede beheersing van de Nederlandse taal;
-
In het bezit zijn van een heftruck rijbewijs is een pré.
-
Woonachtig in de omgeving van Horst (Noord-Limburg).
Arbeidsvoorwaarden
De juiste Magazijn Beheerder Logistiek wordt een afwisselende functie in een open en informele werksfeer geboden. De beloning is marktconform, afhankelijk van leeftijd en ervaring. Daarnaast zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden; o.a.
-
25 vakantiedagen;
-
Reiskostenvergoeding;
-
Een aanstelling met uitzicht op een vast dienstverband;
-
Goede pensioenregeling;
-
Opleidingsmogelijkheden.
Dit zijn wij
Onze opdrachtgever is een middelgroot bouwbedrijf met meerdere vestigingen in Nederland.
Bedrijfscultuur
Als bouwbedrijf vind je hier de cultuur: persoonlijk, betrokken en samenwerken. De lijnen zijn kort en de deuren staan altijd open. Je wordt gezien en gehoord, niet alleen als medewerker, maar ook als mens. Daarnaast is er ruimte voor gezamenlijke activiteiten, zoals uitjes met de collega’s, waar jij je collega’s nog beter leert kennen.
Heb je interesse in deze functie of wil je meer weten? We vertellen je graag meer!